Jag blir så trött

Japp jag gick hem från jobbet.
Även om jag inte känner mig så sjuk så
e det ju kära rösten man använder i mitt jobb å den e
inte på topp. Så jag gick alltså hem.

Sitter hemma å väntar på att tiden ska gå så jag kan gå å möta Nadia så vi kan handla nått å käka.
Måste hinna hänga upp tvätten å ta en dusch med, fy faan vad tråkigt.
Väntar på att det ska pipa i telefonen med men det är väll ingen risk det inte!
Blir så trött på att inget veta men kan inte direkt med att fråga heller.
När man är med personen får man en uppfattning och när man inte är det får man en annan.
Det här suger !!!! Får nog ta mod till mig någon dag ändå känner jag! Åh gud jag kan verkligen vara en fegis!
Men jag gillar ju dig! Och alla vet det, alla utom du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0