It drives me crazy when you go away

Igår skrev jag en jätte fin text, ganska lång.. Satt på jobbet å skrev den!
Sen när jag skulle ladda upp det så hängde sig hela datan!
Och det va inte så att det sparaes i utkastet.. Öh nej, utan det försvann från hela datorn!
Och jag pallar inte sätta mig och skriva det ige!!!


hm kan kanske skriva det sen när jag e hemma igen lr nått..
aja så kan det va! Det e bra att jag kan va en sånn tönt ibland det e helt otroligt..
Geten åker bort för ett tag idag. Han springer här och har panik över packningen att han inte ska ha glömt nått :)
Så soet så! haha! Aa och det kännns som jag kommer ha den tråkigaste tiden någonsin nu!

Men varför skulle det bli så för igentligen.. Jag har kännt han länge! Öh nej.. Det kanske är för att jag trivs så bra i hans sällskap! :) Yeaah jag tror det är det! Hoppas i alla fall att tiden går fort och att han e hemma snart igen :)


Och jag har smygbörjat med att sluta röka.
har inte rökt sen igår klockan 21.00
och då va jag ändå vaken till 01.00
plus att jag gick upp 09.00 i morse..

Jävligt grym om jag får säga det själv :D




Kommentarer
Postat av: Nadia

Hej babe. Du har blivit utmanad, läs mer på min blogg =)

2008-10-29 @ 17:59:55
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0