Ingen lust

Ne igår hade jag ingen lust att sätta mig å skriva. Kan det bero på att jag kanske inte gjorde nått specielt kanske :)
Nadia drog sen kom alen en sväng och vi käka mat cog drack lite kaffe å snacka lite!
Det var jävligt trevligt att va med han igår faktiskt och att han håller vad han lovat angående våra hemlisar!

Nadia e på väg hem nu! Vi ska dricka kaffe och skvallra!
För ovanlighetens skull kanske vi sätter oss under fläkten också... hahaha..
Ne men seriöst!
Klockan 5 börjar jobbet idag med. Måste komma ihåg att säga till om att jag behöver vara ledig på
Onsdag för då ska antagligen jag å mamma å vi åka till ullared..

Ne nu har jag faan nysit 8 ggr på rad tror jag.
Ni måste få se hur het jag jag va i min ansiktsmask härmadan :D
haha enjoy :P

Hörs sen

Kommentarer
Postat av: Stina

hjäääääälp.. ett spöke.. hihi ;p

2008-10-07 @ 01:19:14
URL: http://stinalee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0