here we go again

Någon som förstår dig: Nadia & Mamma
Någon som du saknar: Han
Något du längtar efter: Nadia :)
Någon som du hatar:  Hm , vem ska man ta? haha
Vem kramade dig senast?: Henke
Vem ringde dig senast?: Nadia
Vem var hemma hos dig senast?: Massa folk igår :)
Vem var du hemma hos senast?: Henke
Har du några kärleksproblem: Har inte alla de?
Har du ätit nått idag:  Japp
Har du pratat med någon idag: Ja
Har du gråtit idag: Nej
Har du skrattat idag: Nej

JAG;
Är singel: Ja
Saknar någon just nu: Ja
Är rädd för att bli övergiven: Nej
Svär ofta: Ja
Sjunger i duschen: Öhh kanske händer
Är en morgonperson: Verkligen inte
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: Skulle jag säkert
Är du kär i kärleken: Jaa
Skrattar åt mina egna skämt: Japp högst och mest :)
Vill ha barn
: Ja
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt:  Ja

HAR DU;
Glasögon/linser
: Ja
Piercingar: Ja
Syskon: Ja
Pojk/flickvän: Nej
Jobb: Ja
För många vänner: Nej
Rymt hemifrån: Ja
Färgat håret: Ja
Bra självförtroende: Dugligt
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Gjort något olagligt: Ja
Somnat i skolan: Ja
Brutit ett ben: Nej
Tappat bort mig i min hemstad: Hm kanske?
Sett en fallande stjärna och önskat: Ja
Varit otrogen i ett förhållande: Ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ja
Smugit ut utan lov: Ja
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja
En hemlighet som ingen vet: Ja
Varit på en blind date: Nej
Sovit en hel dag: Ja
Somnat gråtande: Ja

BRUKAR DU;
Titta dej själv i spegeln
: Jämt
Ha ångest: Ja
Drömma mardrömmar: Nja ibland
Klä dig i svart: Japp
Hata folk:  Hehe händer
Lita på folk: Nej

SISTA PERSONEN SOM;
Sov i din säng: Frida
Du delade en dricka med: Nadia
Du fick sms från: Henrik :)
Du kysste: Ewe ?
Du sa "jag älskar dig" till:  Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0