Hello

Så jävla mysko natt :S

åkte direkt till han efter jobbet..
kolla när han spelade lite sen la vi oss i sängen
för å titta på en film. men jag va faan svintrött så vi stängde av och sa
att vi skulle se färdigt den när vi orkar..
Men bara för det blev jag ju skit pigg, och kunde inte sova.
Jag tror jag sov 15 minuter innan hans klocka ringde klockan 06.00..
Och sen när han hade dratt till jobbet tänkte jag att nu kan jag äntligen somna..

Men nej, så jag cyklade hem istället. Va väll hem vid en 07.15 och då ställde jag mig och lagade mat för jag va hungrig som ett as.. Prata med mamma en stund, sen sten decka jag i soffan vid 10.00 och vaknade för en halv timma sen kanske.. tror de är någon som behöver vända rätt på dygnet igen.. hehe..

sitter och funderar på när nadia kommer hem.. vi börjar liksom jobba om 2 timmar och 45 minuter och hon e i håkantorp.
Jag undrar jag om det är någon som kommer skita i jobbet idag.. haha nee vet ni vad, att då spöar jag henne faan.
Nu ska jag sätta på en kopp kaffe och kika lite. hörs sen..

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0