En rad innan jag sluter mina ögon

Har lite besluts ångest för om jag ska sätta på filmen lr inte..
Eh får se hur jag gör med de.
Ush det e lite jobbigt de här. Jag har en jävligt deppig dag idag,
Förut skrev ja i min dagbok å ni ska bara veta hur långt de va. Och hur patetisk jag kan känna min när jag läser igenom de jag skrivit. Men men i guess that that´s the way i am :D haha..

Jeje skit samma.
Vill ha hem han nu!
Han kunde gärna fått va där bort hur länge han vill men han kunde väll komma hit å sova bara ! hehe,
de vore ju det bästa.. Nee nu ska jag lägga av å larva mig. Det jag skrev precis va ett skämt.. Haha kul skämt jag drar!
NOT!!!!


Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0