Detta måste vara den längsta listan i historien :)

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Verkligen inte!
Skulle du vilja väga mer?
Verkligen inte det heller
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Hur kan man ha någon annan?
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Ja
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nej

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Nej

Kan du slicka dig på näsan?

Nej

Kan du kolla i kors med ögonen?

Ja

Kan dina föräldrar lita på dig?

Ja

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Verkligen inte

Kan du vara på fest utan att dricka?

Kan kan jag väll men det e ju en fråga om att vilja

Kan dina vänner lita på dig?

Ja det hoppas jag

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Japp det har jag ju redan gjort!

Kan du suga?

Ja, Moahahaha

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Nej

Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Ja vita lögner kanske :)

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Självklart

Har du ett syskon?
Nej jag har 5

Har du varit full den här månaden?

Ja

Har du någonsin haft sex med någon?

Ja

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Tyvärr

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Nej inte än så länge

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Ja (minst 4år i alla fall)

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Ja (minst 4år i alla fall)

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Ja

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Klart man har funderat lr

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Ja

Har du haft sex med mer än tre personer?

Ja

Har du ljugit på någon fråga än då?

Jag är den ärligaste jag känner ska ni veta!!


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Nadia <3

Vem älskar du?

Min familj och mina vänner

Vem hade du senast sex med?

Geten

Vem vill du bli full med?

Nadia kanske

Vem är den bästa artisten?
Det finns för många men just nu så kanske PINK

Vem pratade du senast i telefon med?

Nadia

Vem har du en liten crush i?

Arne

Vem är snyggast i världen?

Pharell kanske, många många heta hunkar det finns ;)

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Mamma

Vem är snällast i världen?

Mamma

Vem är din bästa kompis?

Jag har ju redan sagt det
Vem vill du prata med?

Mig själv  :)

Vem sov du med senast?

Geten

Vem såg du full senast?

Massa

Vem vet allt om dig?

Nadia

Vem kysste du senast?

Geten

Vem kramade du senast?

Krama? Hm vet ínte kanske geten där med

Vem kan berätta allt för dig?

Nadia
Vem kan du berätta allt för?

Nadia och Mamma
Vem hatar du?
Jag har ju då kommit på att man inte ska gå omkring å hata men jag kan nog säga att det finns en å de e dvärgen

--

Vad blir ditt namn baklänges?
Enilorac
Har du gjort en snöängel i år?
Nej
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? 
Ett par timmar
Har en dröm gått i uppfyllelse? 
Ingen stoor i alla fall
Tycker du att sengångare är söta?
Ja på barnfilm i alla fall :)
Har du någon gång testat karate?
Nej
Första sporten du gick på?
Öh vadå gick på, va med i på riktigt INGEN
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes så klart
Vad längtar du mest till just nu?
Tills jag å Nadia blir miljonärer
Hur gammal har du tänkt bli?
Jag ska aldrig dö!!!!
Har du haft vattkoppor?
Ja
Vad drömde du inatt?
Att våran hund dog å jag va den enda som brydde mig!!!!!!
Vilken tv-serie är bäst?
Oc & desperet
Vad åt du senast?
Köttbullar å mos å gräddsås
Höga eller låga strumpor?
Vanliga
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Döden åt mig själv och vänner å familj (men som sagt det kommer aldrig hända)
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Massa
Bikini eller baddräkt?
Bikini
Snyggaste läraren?
Hahahahaha jag döör, tror jag måste säga de la gardies Gympalärare
Är du mörkrädd?
Ja ibland
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Ja
Riktig gran eller plastgran?
En gran på riktigt
Tänt eller släckt när du ska sova? 
Tv:n
Godaste drickan till frukosten?
Kaffe och obo´y
Vill du bli president?
Nej
Har du spelat tjej i en teater?
Ja

Duscha eller bada? 
Duscha i badet :)
Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja har jag säkert
Hur tar du dig till jobbet?
Går
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Nej nej nej
Sjunger du på toa?
Ja överallt :P
Vilken färg har din jacka?
En svart å en vit
Använder du långkallingar?
Ja om de e kallt
Är du höjdrädd?
Lite kanske
Vilket land vill du åka till?
Thailand
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Jag själv
Vad ska du göra NU?
Sitta här anatar jag

--
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Inga säkert
Har du fått någon komplimang idag? 
Hm kanske från Nadia :)
Har du varit med i en rättegång?
Ja
Är du polare med grannarna?
Verkligen INTE, Jävla retards säger jag bara!
Vilka språk talar din mamma?
Svenska
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
Naveln i 6 år
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I Torsdags tror jag
Gay?
Nej
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja men det va ett tag sen nu
Har du äggat ngn?
Nej
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej
Suger det här?
Börjar göra de lite
Har du varit på stranden? 
Ja
Har du haft en stalker?
Nej inte på det sättet
Minns du din/dina musiklärares namn?
Nej
Hur bra är din syn?
Skit kass
Har du varit på ett party?
Ja
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Verkligen inte
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Du får han aldrig
Har du varit utomlands?
Ja
Har du sett din bästa vän naken?

Självklart;)
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Bästa? Freddies då!
Var är dina syskon just nu? 
Tess e väll ngn dörr bort, elin hemma hos sin mamma, simon hos sin mamma, Daniel dos sin mamma, Felicia är hos mamma i Tun
Vad var den senaste drömmen du minns? 
Om hunden
Vilken tid gick du upp i morse?
13.00 kanske
Vad ska du göra i helgen?
Ta det lungt förhoppningsvis
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Hehe ja.. vadå?
När va du riktigt sjuk senast?
Jämt faan tror jag
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Haha ska jag behöva skriva de så alla börjar igen! (adam tensta)
Vad finns i din bakficka?
Inget
Har du färglinser?
Ska bara hämta dom först
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Satt här antar jag
Vad är det första du gör på morgonen?
Vill sova mer
Vad ska du göra efter det här?
Skriva nått vettigt i bloggen kanske :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0