Det va gott.

Man blir fan mätt utav risgrynsgröt :)
haha hur ofta tror ni det händer att jag käkar gröt till frukost..
Inte för ofta faktiskt! men det va gött, och mätt som faan blev jag!

Igår bestämde jag och nadia tillslut att vi skulle hitta på nått, så vi drog till bowlingen.
Tjöta lite lyssna på musik och drack lite cider.
Efter det vandrade vi till Majjos. Det va faktiskt ganska trevligt där om jag ska jämföra med
vad jag brukar tycka om det stället.. men men som man säger det blir inte roligare än
vad man gör det till. Och jag tycker att jag och Nadia lyckades göra det till ett ganska kul place!

Hell yeaah! Ne får väll gå å ringa lille broder nu eftersom jag lovat att vi ska göra nått idag!
Skriver sen igen i guess!

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0