Det e hårt

Jaa det blir allt lite jobbigt att jobba när man hostar hela tiden, sen e de sånn förjävla rethosta som aldrig ger sig med!
Men men e man hulken e så e man! Hahaha..
Det e ju bara en hel timma kvar tills man har rast med..
Så nu tänkte jag skriva en rad om hur det va i Ullared igår:

Hur svårt kan det va att be ngn som står i vägen att flytta på sig i stället för att bara köra över dom!
Och har dom inte sett klädrer innan dom kommit dit lr? Bara sliter å rycker å kastar!
Ingen respekt för ngn annan än dom själva.. Åh vad arg jag blev ett par gånger..

Tyckte att jag hade hittat skit mycket grejjer igår, men sen när jag packa upp allt i morse så va det inte alls mycket ju!
Men men lite blev det allt, så jag kan säga att jag är nöjd med gårdagens besök...

ne nu ska jag jobba..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0