Det är inte bra

Ne, jag vet ju egentligen att jag inte borde sätta mig och skriva här nu..
Inte när det är så här..



Vart ska jag börja då?
Hm jag vågade, jag tog steget och sa vad jag tyckte..
Det gick bra, öh nej!
Men jag har sånn ångest över att jag gick så det finns faan inte..
Jag vet att han inte sa att han inte gilla mig..
Men sen kommer ju de där om förhållande..
Jag har inte nämt att det är att bli tillsammans jag är ute efter nu..
Jag ville bara veta vad han tyckte och sen blev allt så fel bara,
 
Så jag har mycket kunnat sova inatt.. Nej.. Jag är verkligen vaken 06:45 och det är inte för att jag gått upp tidigt..Men jag funderar seriöst på att skita i och sova och försöka vända rätt på dygnet nu när jag ändå e på G liksom...
Det gör verkligen ont i hela själen de här...

Senare idag ska jag till Trollhättan och fixa så jag ska få linserna..
Dom kommer att bli bruna..
För det är nämligen så att jag ÄLSKAR BRUNA ÖGON!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0