Dansbands Kampen

Igår va jag ju som sagt i Götene..
Vi va hemma hos Martin ett gäng, åkte dit med Daniel så klart :)

Och jag Caroline Danielsson som inte är ett jätte faan av dansband satt som fast klistrad framför tv:n när Dansbands Kampen började. Jag har ju mina anledningar! :) Scotts från stan va med, och så klart gick dom vidare till nästa Lördag.
För dom var verkligen svin bra! Helt förvånad blev jag för visst att jag visste att dom va bra men inte så bra!
Hade kunnat börja lipa i soffan, men jag bet ihop :D
Så fort den kommer upp på Youtube om den gör det ska jag lägga ut den så ni får se!
Så länge får ni nöjja er med Orginal låten! Som också är svinbra då!

Kort från i fredags å igår kommer strax.
Hade bäst!


Robbie Williams - Angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0