Dagboksinlägg nr 5

Nu sitter jag på jobbet och skriver dagbok verkligen.
Moget. Men det är ändå en skit dag så det gör nog inget om jag segar lite på jobbet idag.
Det är en sån där negativ dag igen.
En sån dag man bara vill gå å döpå typ. Fy faan va jobbigt det kan va! 
XXXX e knäpp som alla andra alltid e annars också. Undrar som
Nadia sa att killar är födda bög i huvudet. Finns det ingen kille som e the shit.
Som e perfekt? Inte så vitt jag vet i alla fall.

Igår va XXXX hemma hos mig med, vi titta på tv å tjöta skit bara.
Men nu vet han om allt med XXXXX. Hm känns skönt på ett sätt och han visste ju redan igentligen, bara att han inte hade bevis på det. Hoppas bara inte han säger till XXXXX att jag har sagt det, men igentligen spelar inte de någon roll längre för jag vill inte träffa han mer ändå! Jag har bestämt mig för att försöka bli seriös, hm om jag nu börjat gilla
XXXX som jag säger så tänker jag faan hålla mig till han med. Jag vet ju bara hur glad jag blir om jag träffar en kille och jag fått reda på att han träffat andra brudar under tiden! Så vad tänker jag med om jag själv gör så.. Jaja nu e det slut på det i alla fall. Ska hålla mig till en och one only. Det är bäst så. Jag hoppas på att få spendera natten hemma hos han inatt! Bara att få ligga å titta på han nöjer mig, finns det nått sötare? Öh nej! Haha..

Haha kom på en sak som  det e bäst jag skriver upp så jag aldrig glömmer vilka svin killar kan va! XXXXXX ringde mig i Fredags och va sugen på att ses alltså sugen på att ligga, hm nej tack sa jag typ på ett fint sätt, haha la mig och sov ensam istället. Så någon dag efter så fikade jag med en kompis så sa hon vet du vem XXXXXX ringde i fredags eller. Å jag bara nej vem? Haha han ringde XXXXXX och va sugen på henne. Och då måste jag ju bara lägga till att denna bruden är en av mina värsta ovänner. Så söt e han liksom! Haha fuck off..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0