Bowling fest med jobbet

Igår va det ju dags för firmafest på bowlingen..
Va där vi 6 och vi bowlade till halv 8 typ :)
Ochjag måste ju bara få säga att jag e faan grym på bowling asså,
haha ne men det va kul som fan, efter det va det dags för mat. Det bjöds på
Fläskfile potatisgrattäng och sallad.. Mm det var mycket gott. Öh ja det var de!
Åt och drack en massa. Jobbet stod för allt så klart! :)

Satt å lyssna på trubaduren och dansade lite sedan bor det av till Stadt.. Vi dansa som fan.. Å det va verkligen skit trevligt :) Tog dock av mig skorna för jag hade så jävla ont i fötterna, vilket inte va det smartaste jag gjort kanske..
Glaset som trängdes in i fötterna känndes inte men när man blev trampad på.. Fyy fan va ont det gjorde, så idag har jag typ blåa tår.. Not so hot!.. haha.. Drack liiiite för mycket vilket resulterade i att jag inte fick på mig den ena skon när jag skulle ut från stadt! Som tur va kom malin och skulle hjälpa mig och efter mycket skratt så satt skon på :) Moahaha..
Det va riktigt kul att träffa henne igår! Sen blev det ju lite tårar med men det e bara för linus jävel sa sånna saker som han kan klämma ur sig ibland, bra saker alltså som pricka just där dom skulle! :) haha..

Jeje sen åkte jag och sov! Och jag har inget minne av detta men jag skulle tydligen ha gjort världens konstigaste sak inatt! haha de kanske förklarar varför jag har så jävla ont i ryggen idag!


Ikväll händer det inte ett skit, ska bara va hemma och slöa helt för mig själv, kom gärna och slöa med mig! hehe..
ne hade gött.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0