and again

1. VAD HETER DU? Caroline


2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? Gråa

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? Seconhand Serenade - Fall for you

4. VAD GJORDE DU IGÅR? Hade super trevligt här och sen drog vi alla till stadt :)

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT? Smörgås

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? Hyffsat

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? Nadia

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Stilen

9. ÄR DU KÄR? Jag vet inte

10. HUR MÅR DU IDAG? Seg som faan

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? Coca cola

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK? X-ider

13. FAVORITSPORT? Soffliggartävling :) moahaha

14. HÅRFÄRG!! Mörkbrunt

15. ÖGONFÄRG? Blå, Grön Grå typ :S

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?? Solnedgång

17. SYSKON OCH DERAS ÅLDER? Tess25, Elin17, Simon15, Felicia12, Daniel8

18. FAVORITMÅNAD? Agusti

19. VILKEN FILM SÅG DU SENAST? Wanted?

20. FAVORITDAG PÅ VECKAN? Fredag

21. FAVORITHOBBY? Nadia <3 hehe

22. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? Ne det tror jag inte

23. FAVORITLÅT(ar) Fall for you, Disturbia Remix, Bax in Trax

24. SOMMAR ELLER VINTER? Sommar

25. KRAMAR ELLER KYSS? Beror på med vem

26. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS? Hm :O förhållande :)

27. CHOKLAD ELLER VANILJ? Choklad

28. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA? På det här lr vad?

29. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR? Okej jag e tappad nu :D Mohahaha

30. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR? Va??

31. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA? Just nu på Annagatan med NADIA <3

32. VILKEN BOK LÄSER DU JUST NU? Ingen

33. VILKEN VAR DEN SISTA SPELNINGEN DU VARIT PÅ? Haha gyllene tider typ 6år sen..


34. HUR SER DIN MUSMATTA UT? Dell

35. FAVORITSPEL? Vattenfall, haha ne jag vette faan

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGA? Nope

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN? Öhh ja

38. ÄR DU ROMANTISK? Tror jag nog att jag kan va :P

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? Skit lycklig Not. Mohahaha

40. VEM FICK DU SENAST SMS IFRÅN? Henrik

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON? Inte nått

42. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA? 14.05


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0