Alla dessa tankar?

Egentligen så vet jag inte varför jag ens varför jag är så korkad och får för mig en massa saker?
Jag vet ju hur läget ligger till, och det enda jag kommer få ut ur det här i slut ändan är att jag kommer att
vara den som blir ledsen. Så varför då ger man sig in i det från början?



Jag vet inte själv varför jag gör det! Så jävla korkat av mig. Jag tycker ju egentligen att det här är fel.
Det är inte så man ska beté sig, inte så det ska gå till! Varför går jag då med på det!?



Å herregud vad trött jag blir på mig själv.



men men vi får väll se vart det tar mig. hur lång tid det tar innan jag sitter här å skriver hur fel det gick. Och hur dum jag vart som gått på det.. Veckor? Kanske månader? Vem vet, inte faan vet jag i alla fall. skit samma, jag får väll ta det igen. That´s the way it is !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0