å så den sista för dagen :D

Värsta känslan? Sorg
Bästa känslan? Kärlek
Första tanken när du vaknar? Sova lite till
Vilken ringsignal har du på din mobil? The Outfield - Youre Love
Har du någonsin varit kär? Ja
Vad har du på väggen i ditt sovrum? Monsteransikten :)
Vad har du under sängen? Massa skit
Ser på? Allt
Lyssnar på? Massor grym musik
Skriv nått smart! - Jag är bäst!
Om du fick träffa någon död eller levande, vem? Pharell Williams
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? Hej allt e bra, Hur mår du dagen efter? Haha vi får se vilka kort som kommer ut.
Vad stod det i ditt senaste skickade sms? Ne du behöver inte be om ursäkt. Jag kan bli efterbliven å då säger jag saker jag inte borde säga. Hoppas det blir utomlands nu då! Jag tror du kommer bli grym. Puss
Hur skulle dina vänner beskriva dig? Envis :P
Vilket är ditt lyckligaste ögonblick? Vet inget just nu
Vadd vill du bli världsmästare i ? Mycket
Vilken kroppsdel klarar du dig utan? lillfingret?
Vilken superhjältkraft vill du ha? Onsynlig
Vad är du beroende av? Saker :) & Nadia så klart !
Vad skulle du ta med dig till en öde ö? Allt om man får så klarT! :D
Har du pussat någon de senaste 14 dagarna? Öhh japp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0