Vad ska man igentligen skriva här?

Jaa då va klockan 20 över 9 och jag har vart vaken sen klockan halv 7,
Å då va det minus ute, fy fan va kallt det va...
Va ju tvungen å gå upp så tidigt för flinet skulle till jobbet.. Ush å fy för att börja jobba klockan 7.
Igår åkte jag ju dit å så titta vi klart på filmen som va på trean. Hade ju ifos redan sett den men aja den e bra..

Så nu denna morgon har jag tittat på debatt på datorn, den gången alex schulman va med..
Jag tycker han e så jävla bra... Japp tycker han e grym, detsamma tycker jag även om hans ex girlsfriend
Katrin.. Dom e skit roliga och ärliga, ja superhärliga.. haha..

Funderar på att ringa Tess å se om hon e vaken så får hon ge mig frukost, brödet är slut här hemma så :S
å lite kaffe med, det vore inte helt fel... hehe...


igår blev det som jag sa 4 och en halv då cigg totalt...
Det e ju bra jobbat tycker jag,
Men bara för att jag vart vaken så länge idag så har det redan hunnit bli 2..
Inte bra inte bra.. får väll se hur månge det hunnit bli innan natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0