.....danielsson.....

10 favoriter:
Färg:
Svart och Grå
Mat: Min mammas
Band: Vet inte nått band? haha scotts kanske :D
Film: Sex and the city
Bok: Pojken som kallades det..
Sport: Jag sportar inte
Årstid: Sommar
Veckodag: Helgerna :)
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Kvällen

9 för tillfället:
Humör: Trött och fundersam
Smak: Tråkigt nog ganska vanlig..
Kläder: Mjukisar linne
Bakgrund: Musik
Nagellack: Inget
Tid: 23:21
Omgivning: Bord stol tv m.m
Irritationsobjekt: Att  det står 9 flr tillfället men finns bara 8 ?

ÅTTA Första

Vän: Anton tror jag
Screen name: Va?
Husdjur: Katt
Piercing: Öronen
Förälskelse: Robert
Musik: Spice girls lr nått.
Bil: Pontiac TransAm
Kyss: Adam


7 senaste:
Jag sa:
Faaan
Mat: PyttiPanna
Dryck: Kaffe
Biltur: Med Tess och Susanne
Kyss: Geten :)
Spelad låt: Långsamt farväl
TV-program: 2 and a half men


6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Nej
Kysst någon du inte känner: Nej

5 nej tack:
Kläder: Fula
Mat: Ärtsoppa
Musik: Punk
Dryck: Te
Personlighetsdrag: Lögnare


4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Jobbade
Du kan höra just nu: Alicia Keys
Du inte kan leva utan: Vänner och Familj
Du gör när du har tråkigt: Listor som denna

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Nadia, Mamma, Tess
Du tycker om: Malin, Amber, Nadia
Du inte gillar: Fult att skriva det här

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Vår

1 önskan: *tänker*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0