Ush för bakfylla

nu e jag hemma igen, känner mig fortfarande lite halv yr i skallen....
Om går dagen vet jag inte vad jag ska skriva riktigt.. Vi va ju i Götene hemma hos Martin..
Det va trevligt som alltid, men sen så blev det som det blev å jag hatar mig själv när det blir så.
Men jag blev väll lite bölig kanske. Men det hade sina anledningar de med,
och jag tror att det va behövligt faktiskt..

Jaja nog om de. Nu tänkte jag lägga mig på soffan å blega på en film lr nått,
tills jag finner orken att städa lite... :) Känner inte för det just nu, men det behövs..
Ska hämta mig en tallrik med coco pops med. Så jävla gott å säkert super nyttigt.. HAHA..

Aja hörs sen...

Som vanligt blir det unga kort för nu når jag vill hittat laddaren, så glömde jag hela kameran hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0