Typical me !!!

Alltså ibland önskar jag att man kunde bara slå ihjäl sig själv..
Hade man kunnat det så hade jag faan gjort de nu alltså..
Hm jag har skrivit en sak i bloggen en gång som jag tar tillbaka!
Inte meningen att göra dig arg. Jag tänker på dig 90% av all den tid jag är vaken.
Då är det väll ganska uppenbart att jag inte vill göra dig förbannad.

Men nu har jag lyckats göra det ändå!
Satan va dum i huvudet jag är ibland..
Hm men jag hoppas att alla kan förstå att om man har en dålig dag så
kan det bli fel och nu blev det de!



Så då va hela dagen förstörd p.g.a mig själv..
Starkt jobbat carro, så nu hade jag tänkt att
avsluta det här inlägget med att skriva vad och hur jag
tycker om dig! Enligt mig och mitt "hjärta" :)


Jag tycker att du är super kul...Jag trivs bra som faan i ditt sällskap.
Men sen måste du förstå att jag verkligen är "rädd" för att jag ska börja tycka om dig.
Och det beror inte på att jag tycker illa om dig och din personlighet.
Utan för jag vet vad det kommer leda till eller om de ens kommer leda till något.
Vilket jag inte tror det kommer, fast jag tror jag vill de!!! Helvete!!
Så nu vet du vad jag tycker om dug på riktigt.. Alltså med andra ord SKIT BRA!!!

Och iofs så vet resten av alla andra vad jag tycker nu med..
Men det skiter jag faan, För de e ingen som vet vem du är ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0