Torra läppar å allt suger

Ja det märks att det vart kallt ute för mina läppar e jätte torra...
Jag är skit hungrig nu, men tänkte dra ner å fixa tvätten innan jag käkar...
SKa aldrig mer ta tvättiden denna tiden på dygnet.. Men idag spelar det ingen roll.
För dom jävla bygg arbetarna är där uppe på andra våning borrar ju så det ekar i hela j'vla huset..
det gär mig verkligen vansinnig... Åhhh..

Har kommit in i en skit period nu,, Bara allmänt nere.. Skulle jätte gärna vilja gå ut med Malin å Nadia men kan inte p.g.a jag inte har pengar till det. Så vad ska man göra.. Har inte pengar över till nått just nu.. Kommer inte ens kunna gå ut nästa helg som vi bestämt sen länge.. Aja skit samma.

Ne nu ska jag ner till tvätten :P Sen ska jag käka frulle... Men vet ni föresten.....

BLACK IS BACK :)

ni får se senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0