Tjaaaaa :)

Tänkte gå å sätta på lite kaffe....
Har hört att man blir mätt av det... Så då kanske jag slipper laga nått att
äta ? Hmm Kanske är kaffe som ska bli min nya bantningsmetod.. Hm
aa man kan väll testa! E det inte så the celeb´s do ?

Jeje, sen måste jag erkänna en sak..
Jag tror jag glömmer bort att jag ska sluta röka..
Bara för att jag tänjde på gränserna en dag behöver ju inte
de betyda att jag får lov att göra de varje dag.. Har faktiskt vart ganska slarvig med de
de sista. Jag har inte rökat lika mycket dom jag gjort innan alltså typ 20 cigg om dagen,
Men jag tror faaan att jag kommit upp en n10 per dag i 2-3 dagar och de inget bra alls..
Så nu ska det bli ändring på de igen!

Skriver mer om en liten stund då jag har en kaffekopp i handen förhoppningsvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0