Som vanligt..

Japp nu är jag i Götene, som vanligt nu för tiden på lördagar! :)
Har vart hemma hos Martin och kollat på dansbandskampen..
Så klart gick Scotts vidare igen.. Jävligt grymma faktiskt :)

Nu är vi hemma hos Daniel i hans nya hus....
Och det är jätte fint här.. Skulle lätt kunna bo här om det hade legat i stan!
Men nu gör det ju inte de så det blir inget med det :) Hehe...

Igår va jag Nadia Alen och hans kompis Mirsad på Bowlingen.. Drack lite å så..
Sen gick vi till Stadt och blev fulla... men aa jag mådde inget vidare mot slutet...
Men jocke gav mig ett supertips. Jag testade och det blev mycket bättre igen..
Dansade som fan! hehe.. Gick hem till Arne.. Det va som det vart innan.. Han e söt han!
Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0