Sköjj

Den/det senaste


Du åt? Smörgås
Du drack? Kaffe
Du kramade? Mormor
Du va med? Nadia
Du tittade på tv med? Alen
Du satt vid datorn med? Nadia
Du sov med? Flinet
Du skrattade med? Nadia
Du brottades med? Flinet ;)

Vad ska du göra i morgon? Lämna in lite papper sen ska jag ta det lugnt :)
Vad har du gjort idag ? Vart framme på stan och sen har jag umgåts med Nadia
Var det kul?  Klart de va kul å va med Nadia <3
Vad vill du ha? Pengar
Vad har du för mkt av? haha Fritid
Är du singel? Ja det är jag
Vill du va tsm med någon? Kankse de kankse
Vem?  Det vet man inte
Är du kär? Kanske inte riktigt kär ?
Om du va tsm med någon skulle du låta hon/han ta på dig? HAHA han skulle va tvungen
Vad vill du göra nu? Äta middag, jag e hungrig
Planer till helgen? Inte ett piss
Har du mer än 5 tröjor?  Öh ja
Har du mer än 2 byxor? Jaaa
Vill du sova nu? Ne jag vaknade ju precis efter min powenap :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0