Seriöst ?!

Jag var verkligen tvungen att gå upp för att låsa för det skulle komma in några gubbar å borra..
20 över 7 kom dom så glatt in, Åh jag ville bara lägga mig igen..Ush vad trött jag var.. Men inte nu längre.. Nej nej. Nu är jag pigg..

Haha å vet ni vad.. En utav dom gubbarna som e här.. är inte alls en gubbe å han e skit snygg.. Sluurp ;)
En kille som jag spanat in sen jag va liten.. Å nu har jag han här i mitt kök.. Haha

Trökigt att jag måste dra sen haha annars hade jag kunnat sitta å titta på han hela dagen.. Hehe.. Men dom ska faan va här till halv 6. Å jag får inte använda varken vattnet eller toan tils dom gått.. Skojj..
Nee nu ska jag försöka underhålla mig tills mamma kommer å hämtar mig vid 9 tiden....

ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0