Picture

Idag orkar jag inte skriva så mycket om, men jag kan skriva om det i morgon...
Har skrattat så jag gråtit idag. Min syster e ju faan störd alltså :)
Har vart sjuk från jobbet idag "magkatarr" kommer förmodligen ha det resten av veckan med..
Det är därför jag inte vill skriva om idag....

VET NI VAD? JAG HAR EN CIGG KVAR NU! OCH KOMMER NI IHÅG VA SOM HÄNDER NÄR DEN E SLUT?

DÅ SKA JAG SLUTA RÖKA!!!!!


Ushh ni fattar inte hur jobbigt det här kommer va för mig.. Jag har typ rökat i 7år.. Och jag ska sluta bara så där.. Mitt liv kommer va en rent helvete.. Men jag ska verkligen gå in för det och inte fuska.. Och tar jag ett bloss eller en cigg någon dag så ska jag redovisa de här :) Hoppas ni håller tummarna för mig att detta ska gå bra nu.... :)

Ne om det är dags att ta den där sista ciggen nu kanske och sätta på en film och försöka somna! ?
Aa det gör jag! Hade bäst så hös vi i morgon igen.. Ska föröka uppdatera lite mer då...

fy faan, försvinn ur mina tankar.. Miss u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0