Nervöst!

Ger mig in i ett projekt jag inte vet riktigt hur det kommer sluta..
Jag hoppas på det bästa.. Och blir det som jag tänkt kommer jag att
bli skit glad.. Vill inte skriva vad det är innan jag vet säkert hur det kommer
att bli.. Men de e inom en snar framtid i alla fall :)
Hoppas på det bästa för min skull.. Funkar detta inte nu så sätter jag mig lite i skiten
kan man kanske säga.. men jag känner att jag måste ge det ett försök!

Nu sitter jag på jobbet. Inte så kul..
Tror jag ska leta lite jobb nu kanske..
Haha det e skysst att jag sätter mig på jobbet å säker jobb..
Aja så kan det ju va ibland...

Igår kollade jag och Nadia på desperate.. Och det är ju hur bra som helst!
Nope nu ska jag sätta mig och söka lite jobb!

Btw med rökningen går det bra! har rökat två cigg idag, men som sagt jämför man med innan så är det skit bra för att vara mig. Och ni ska veta att jag gör mitt bästa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0