När blir man en dansbands tönt ? Är jag de nu ?

Jaa undra när man blir det.. Fick för frågan om att följa med på en fest  i Torsdags,
Så frågade jag aahaa när e den festen då, Aaa på lördag va den ju då, Hepp de går inte för då ska jag kolla på dansbandskampen... Hehe.. Så jag valde alltså att sitta hemma
totaly lonely och titta på dansbandskampen
i stället för å bli full... :) Aja de kanske e bra det ifos.. Haha...

I alla fall så klart gick Scotts vidare å det va nästan
nästan att dom gjorde två mörka ögon bättre än angels..
Då ska jag ju kanske tillägga att jag typ lipa när dom spelade den :)
Jeje goo scotts och jag hoppas ni tar hem hela skiten :P

Kommentarer
Postat av: Emmelie

dansbands tönt i alla högsta grad, hehe :P

2008-11-16 @ 15:29:35
URL: http://emmelie1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0