Jag stal den

av emmelie  :)


Är du..


Arrogant: händer kanske
Osäker: Tyvär kanske man är det på vissa saker ibland
Trött: Jaaaa
Intressant: Klart som fan.. haha
Barnslig: Japp de jag. När jag e på de humöret
Rolig: Kan jag nog va det med ibland
Pratglad: I rätt sällskap
Frågvis: Ja
Organiserad: Ne inte direkt
Hälsosam: Haha nej de jag nog inte
Blyg: Oftast inte men jag kan bli de allt ibland
Attraktiv: hoppas jag
Lätt uttråkad: Kan bli det lätt ibland
Vegetarian: Nej
Besatt: Nej
Pålitlig: Ja
Filosofisk: Vette faan
Smart: haha jo det e jag allt


Har du..


För många vänner
: Nej de tycker jag inte
Förföljelsemani: När jag ska upp in en trappuppgång ibland
Tvångstankar: Sometimes
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Ja
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Säkert
Komplex: Kan hända man har, inte för ofta men de händer
Kysst någon: Öh aa
Haft sex: Japp
Tagit nakenbilder: haha det beror väll på hur man ser på de.. Hmm :S haha
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Ja
Gjort något olagligt: Ja
Bra självförtroende: Ja oftast i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0