Jag ser det snöar :)

Japp det snöar som fasiken här utanför fönstret :)
Det ser allt lite mysigt ut även om det är svin kallt ute..
Det är nu det får börja bli mysiga hemma kvällar med varm O´boy...

Förövrigt e jag på skit dåligt humör, pratade precis med världens otrevligaste surkärring...
Aja hoppas inte den personen jag ska träffa är lika vresigt för då kommer de säkert gå åt helvete..
Men de ska vi ju inte hoppas på.. Har vart med mamma och felicia på hjärtberg...
Och kom hem för en liten stund sen, Känns ju inte riktgit som hemma än, men det kommer väll det med..


Igår då kom alen allt för sent så jag han inte umgås med han så himmla länge, för sedan ringde flinet å vi drog hem till han, det va trevligt de.. Haha ni skulle vart med på mc donalds. det va ungefär så här :

Vill du ha någon dipp?
Öhh nee men du kan slänga med lite Käääächuuup om du vill, (med världens mörkaste röst)

Höll på att skämmas ihjäl där i kassan sen,, haha... Ha de gött så hörs vi sen,..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0