Jag bara vet

Hej...

Nu har jag vart hemma ett tag. Satt vi den andra datan och kolla på dansbandskampen på internet..
Efterdom jag bara såg typ 3 minuter av de i lördags.. Och jag tycker fortfarande att Scotts är bäst, men hallå att faan hur het va inte han i highlights.. ;)  Ska se om jag hittar något kort.. hehe...

Sen jag kom hem har jag tänkt å tänkt å tänkt... Hm jag har funderat så länge att till och med naglarna åkte av och ni ska veta hur högt jag älskar mina naglar.. Men men det e la bara att spara igen.. Men ni ska veta hur mycket lättare de är att skriva nu :) I morgon är jag sjuk.. Hm undra om jobbet läser min blogg. Förlåt i så fall :) Men i morgon e jag sjuk..
Ska jobba på ett annat ställe...

Fattar ni att det e jul snart eller... ?
Helt sjukt hur fort tiden går.. Snart vaknar man väll upp en dag och är gråhårig och kommer på att man är 70 och undrar vart alla åren tog vägen, snälla gud låt aldrig de hända mig!


Och det här är till dig...
Du tog mig med storm..
Du får mig att smälta...
Det är något med dig, hm jag kan inte riktigt
sätta ord på det, men du är du.. Och det är just
"du" jag gillar... Om du förstår vad jag menar..
Fortfarande inte kär, men du finns där :)
Förlåt igen för de jag skrev. Menar de inte alls så.
Och du harverkligen rätt i det att jag inte har ett skit
med att göra hur du levt ditt liv..
Och de pinsama i de hela är att de är det jag brukar köra på!

Alla har ett förflutet och vad som hänt och inte hänt då,
aa det har ingen annan med att göra...


Sleeep tight..

Jag tänker på dig på andra sidan earth!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0