I tun

Japp hela dagen igår var jag hemma i tun..
Jag å lillasysterpackade ner mitt rum :S
Hmm det känndes konstigt alltså.. Mitt rum,
Men aja har ju inte bott där på länge ändå....

Och jag å felicia flumma som faan medans vi höll på.. haha¨..
Idag ska jag jobba igen i alla fall, tydligen behövde dom hjälp ändå.
Så jag måste åka in till stan sen igen.. Hm det hade vart skönt å bara va hemma idag igen men nej nej..

Igår va det ju Onsdag, vilket betyder 4 veckor kvar :) Det ha ju nu gått 2... Äntligen börjar jag ta det bättre..
Palla att man har gått å lipat över det hela dagarna igentligen... Vill fortfarande att du ska komma hem.
Tänker fortfarande på dig för mycket... Men jag vill fortsätta där det slutade..
Nee jag får nog skriva mer på jobbet..

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0