I´m gonna rule this world

Hello igen :)

Nu har jag redan vart framme på stan och fixat all amina papper å gjort de jag skulle..
Jag e snabbare än vinden, hehe.. Gick så bra så..

Men vet ni att förut när jag duscha/bada och skulle tappa ut vattnet blev det typ översvämning på hela toan.. Haha..
Paniiik fick jag, så där satt jag i badkaret helt naken med en skrapa i handen och sträckte mig ut och skrapade bort allt vatten.. Haha det kan inte ha vart en snygg syn, pappa får ta sig i kragen och komma hit å fixa de.. Hmm det måste ju va stopp någon stans lr nått.. Jeje de går å lösa..

På väg hem igen kände jag att hungern kom smygandes. Så då ringde jag till mamma å fråga vad tyckte att jag skulle köpa för smarrig för mina sista pengar å laga.. Haha å vet ni vad hon säger.. Gå å köp en Pizza...Öhh okej tack för de när jag hade tänkt å va redig.. Tur att man är så svår övertalad menar jag.. Så nu ska jag strax springa ner å köpa mig ena kebabtallrik tänkte jag.. Sen kanske Nadia kommer hit igen.. hoppas de :)

Nu ska jag äta, hörs sen..

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0