I got a key :)

Nu har jag Tess och Amber vart å kikat på lägenheten och hämtat nykeln :)
Den e så fin så.... Fanns ju lite saker kvar men det e väll bara att ställa dom i nått hörn eller nått tills vi listat ut hur vi ska göra de :)  Så vid 3-tiden kommer Daniel och hämtar mig så ska vi bege oss mot tun för att hämta alla mina packade grejjer, sen ska jag till annagatan och packa dom saker jag har där... Fullr upp denna dag alltså, men det känns ändå bra att ha något att göra så man inte bara sitter hemma å slöar hela dagarna... Haha...

Nu e jag hemma hos Tess igen, vet  inte vad vi ska hitta på :)
Sitta här å beskåda varandras vackra nunor :P
So fucking hot it´s unbelivebull (faan vet jag hur det stavas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0