Hon har tappat en klo !!!!

Jag satt här i soffan så såg jag att det låg nått där..
Å jag tänkte bara va faan e de? Så tog ja upp det och kolla..
Då va det pepsi´s klo !!! Fyy faan vad vidrigt.. Men jag tycker att om en katt
tappar en hel klo borde dom väll ha ont eller.?
Och jag har då inte märkt av nått !?
Hmm mycket knepigt..

Aja nu ska jag lägga mig så de kan bli en ny dag..
Ska ju faan upp och jobba snart med..
Hoppas på att han ringer i morgon och att han inte är arg.
Fast de e han nog, men jag borde ha lite cred för
jag har tankat hem alla program tills du kommer hem :)

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har också en katt som tappar klor. Jag tror katter brukar göra det. Som ormar ömsar skinn ungefär :P

2008-11-12 @ 15:53:29
URL: http://linabergling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0