Hej hopp

Amber har precis vart här och vi har tittat på samma film tre ggr
och har käkat upp både min glass och mitt godis... Men men vad gör man inte
för världens underbaraste.. För det är hon verkligen.. Men nu har hon gått hem i alla fall..

Och strax kommer Daniel och hämtar mig för jag ska hem till han å laga mat till han å Martin :)
Jag ska fixa tacos tänkte jag, å de blir nog prima de....
Igår va jag hemma bara efter jobbet. Daniel och martin va här och smakade på min goda pajj!

Sen ringde flinet och då drog jag hem till han!!! Det va allt trevligt de..
Kul att någon har lika kass humor som jag.. haha.. för det har han verkligen...
Aja kanske skriver mer sen, om jag tar med datan.. får se :)



haha jag valde verkligen dom snyggaste kortena jag hitta :D
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0