Hej Hopp

Tänkte skriva lite om vad jag gjort idag....
Inget alltså :) haha.. nee då men jag har inte vart ute i alla fall.
Andra fredagen på raken, det e inte illa för att va Caroline Danielsson :)

Jag och Nadia satt hemma och käka tacos och tittade på sex and the city..
Tror jag bästa säga att det är en av de bästa filmer jag sett...
Jag grät som faan... Och jag skratta som aldrig förr.. Så jävla bra!
Sen satte vi på mamma mia.. Och den va ju med skit bra ju.. :) En mys kväll alltså ...

Sen drog Nadia till hennes man och jag åkte ut å åkte en sväng med Daniel...
Så bad jag han stanna på kyrkogården. Klockan va ju efter tolv och då är de hallowen ju..
Är det inte då man ska "fira" de döda.. Aja skit samma, jag va där och hälsade på min farmor i alla fall.
Ush det va en jobbig stund... Å nu sitter jag alltså här...

Ska fika med pappa i morgon bitti.. Det ska bli trevligt eftersom vi inte har setts på skit länge nu ju..
Ne hade bäst..



Det suger det här.. Hur ska jag orka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0