Halloj

Är hemma nu.. Har spenderat förmiddagen med mamma :)
Nadia är hemma nu med. Vu har precis ätit lite, fast jag va inte ett skit hungrig men..
Aajaa så kan det va. Ramon ska komma hit snart och dricka kaffe... Det blir nog trevligt.

Så hur går det med rökningen då? Det går skit dåligt!
Jag har inte rökt en enda cigg men det är så jävla jobbigt alltså..
Det är typ de enda jag tänker på.. jag vill röka röka röka!
Aja om några dagar hoppas jag att den känslan försvinner..
Funderar på att gå över till Tess och ta två tre bloss av hennes
mentolcigg. Det kanske stillar mitt begär :)

Ne nu ska jag dricka kaffe! Men vi hörs sen igen!
<3

Kommentarer
Postat av: SUE

Hoppas du klarar slut röka heltdå :) blir nog säkert skit jobbigt .) men jävligt skönt när allt är över!

2008-11-05 @ 17:50:14
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0