God Morgon...

Jag vill att klockan ska bli lite mer så att jag inte ska somna..
Trode jag skulle få sova länge idag å gå direkt till stan.. Men hepp.
Igår kom ju Nadia en sväng till och vi satt som besatta framför ett spel på
facebook.. haha, men vi var faan grymma... Sen gjorde jag i ordning mig och gick
till stadt med Sandra... Drack en cider bara.. Det va trevligt....

Efter det gick jag hem till Arne som btw hade fått vänta jätte länge.. haha jaja så kan de gå ibland.
Vi gjorde tyo inget, tjata lite sen la vi oss å sov, haha sen fick han ett damp på min telefon med som började ringa
mitt i natten typ 20 tusen ggr så han tvingade mig att stänga av den... :)
Inte meningen sorry :)


Ne nu ska jag gå å fixa frukost.. Sweet...
Hörs senare igen...
Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0