En fin låt text

Japp sitter här i soffan, tänkte sätta på en film nu!
Har lyssnat på musik! Alen och Ismeth va här och drack kaffe
för en stund sen men som sagt nu e de dags att vila lite :)
Här kommer en fin låt text, den e till dig :)
Men ni behöver ju inte ta de super dunder exakt på orden,
Men jag tänkte på dig när jag hörde denna texten!


Inget kommer nånsin bli det samma igen.
Jag längtar efter dig och jag saknar dig jämt.
Hur ska det gå när bara du finns i mitt huvud?
Allt jag tänker på är dig och dom gånger vi setts.
Mitt hjärta öppet..
Kan du inte fatta att jag saknar dig verkligen.
Jag gillar hela dig inte bara ditt utseende,
din personlighet, ditt underbara leende.
Du är så underbar. Snälla ge mig en chans.
Vill bara va med dig inte va nån annan stans.
Man måste ta en dag idag och sköta sitt.
Men jag tänker på dig varje dag, varje minut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0