Det har lagt sig ....

Ja snön har lagt sig.. Gött det ser så mysigt ut så...
Har precis kollat på ett avsnitt av Lost, det är för himla bra det...
Och jag har ju som sagt va lovat å inte kolla på Prison Break tills en viss kommer hem,
men jag e allt bra sugen. Men det får jag låta bli,... hehe..

Ikväll blir det nog till att bli lite berusad... Gött det va ett tag sen man bara satt hemma hos någon å drack lite lugnt..
Och att inte å gå till stadt sen.. Stor cred till mig... haha å de roliga e att jag inte ens e sugen på å dra ut ikväll..
Sitta inne titta ut på snön, dränka sina sorger i vin.. haha.. ne ush då..

Daniel kommer väll snart får vi hoppas, klockan e ju faktiskt 4 så systemet stänger ju snart ju...
Haha ska höra med min morbror om de e ok att jag lägger ut en grejj här med.. HAHA..
Om jag får det så lär ni nog få er ett gott skratt.. Så super kass asså!Yeah yeah..

Hörs sen kanske..

Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0