Det funkar jag kommer bli smal igen :D

Haha japp kloclan är nu 20 i 8 och jag har inte ätit än,
Bara druckit 3 koppar kaffe.... :)
Åh inte faan e jag hungrig än heller, Det kanske inte är så bra för kroppen,
men vet ni vad? Det skiter jag fullständigt i !

Idag är det en skit dag, Hm kan det bero på att jag fick gå å lägga mig klockan 4 i natt p.g.a
att jag va tvungen å sitta å bråka i telefonen med Daniel och Martin.. :S
Shiit vad arg jag bli på folk i bland, men det e la typ löst nu tror jag...

Jag pallar inte bry mig mer om vad andras jävla upfattning om mig är!
Tro vad ni vill tyck vad ni vill. Jag tänker inte ändra på mig på det sättet ni vill ändå..
Är lite ledsamt att bli missuppfattad jämt. Men what the fuck.. Jeje..

Ska strax hoppa in duchen sen ska jag la hem till flinet antar jag.
Det är sagt så i alla fall :) Det blir nog trevligt... Som sagt e han ju jävligt rolig :) hehe...
Undrar om det är för jag inte har käkat jag e så slö? Å sen ska jag flytta i morgon med tror jag..
Åh det har jag panik över, men det kan jag skriva mer om en annan dag.. I morgon eller nått kanske,
Jeje hade gött :) Som man säger på lishspråk :) Höhö!



btw 3 cigg e la inte så dåligt ?
Hm det e va jag e uppe i alla fall,
hinner säkert bli 4 innan sömnen,
men men jag tycker ändå de e bra!
Lr hur ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0