Det är inte okej,

Nope nu är det så här.. Visst kan man inte borsta tänderna innan man ätit frukost..
Gör man de smakar ju all skit ju.. Men de kan va så störande ibland om man tex sovit med någon
å man har den där sunkiga morgon andedräkten.. Det luktar ju päck... I alla fall det e ju vid dom tillfällena man måste
borsta innan man ätit å då har det smakat skit...

Jag känner att jag har morgonandedräkt nu, ush.
Mn i mitt fall e de inte så att de är en man här jag behöver bry mig om..
eller någon frukost.. Jag är just nu bara för lat att resa mig ur sängen... haha...

Håller på att tvätta de  e därför jag e vaken så tidigt idag igen,
Å vet ni vad. När jag väll stoppad i kläderna i maskinerna upptäcker jag att det bara va 2 maskiner tvätt...
VÄRT att gå upp klockan 7 för det lr??? Åh nejj.. Haha jaja så e de la... Nu kan jag lika gärna va uppe..
Ciaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0