Dagen idag so far :)

Idag har jag vikt tvätt och lite så hemma.
Sen va Jessica förbi en sväng och drack kaffe och tjatade skit..
Alltid lika trevligt.. Konstigt att man inte umgås så ofta längre.. :)
Men jag tror att jag och Jessica är periodare.. vi vet att är de något kan man alltid höra av sig..
Men vi har våra perioder då vi umgås intesivt :P hehe

Sen drog jag och mötte Stina och vi drog fram på stan och fixade lite saker :)
Och jag spillde ut min O´boy på söderströms och blev utskrattad av en lite unge!
Pinsamt... men men de kan även hända den bästa!  höhö...

Och sen drog jag till jobbet.. Fick stressa som faan och ändå hann jag inte riktigt i tid, men menjag hade ju förvarnat dom i alla fall. Och jag va tvungen att få det här gjort i dag!
Hoppas hoppas hoppas.. allt går vägen!
hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0