............caroline...........

VEM
Vem är i rummet med dig? Pepsi
Vem fick du sms av senast? Nadia
Vem tänker du på nu? Hur faan de ska gå för mig att sluta röka?.
Vems hus var du senast i? Mammas
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Malin
Vem önskar du att du var med nu? Geten
Vem är din favoritsläkting? Skulle aldrig favorisera mina närmsta
Vem i din skola går dig mest på nerverna? Går inte i skolan

VAR...
Var är din telefon? Bordet
Var är din mamma? Hemma i Tun
Var sover du? I soffan
Var handlar du mest? Willys
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Gina
Vart åkte du senast bil? Hem från spiken

VAD...
Vad åt du senast? PyttiPanna
Vad drack du senast? Kaffe
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? Nån ljus sak
Vad gillar du mest med skolan? Dunno.
Vad har du på fötterna? Strumpor
Vad är din favoritfärg? Blå, grön å svart? Svart och grå
Vad är din favorithemsida? Facebook publishme m.m
Vad är ditt favoritskomärke? Adidas
Vad har du mest av? Trosor kanske ;)
Vilken film såg du senast? The Tattoist
Vad hör du just nu? I wanna love you forever

VARFÖR...
Varför har du myspace? Bara blev så
Varför har halva jordens befolkning myspace? Det e väll poppis. Tycker persolnigen inte de e nått bra med det..
Varför valde du ditt myspace namn? Jag heter samma på alla
Varför går vi i skolan? Helt onödigt är ju hälften av allt man lär sig så jag vette faan.
Varför är dina bästisar just dina bästisar? För att dom är bäst
Varför sätter vi etiketter på alla (emo, hora, tönt osv)? Emo är en sak men hör hora och tönt dit? Trodde emo va en stil men de kanske hora med e då. Haha jag vet inte osäkerhet kanske?
Varför är alla besatta av OC? För det e BÄST!!

NÄR...
När blev alla besatta av myspace? Alla är verkligen inte de. Inte jag i alla fall.
När började du skolan? när jag va 6 skulle fylla 7
När träffade du din bästis senast? Igår
När är din födelsedag? 22 August
När gick du senast till ett köpcenter? Hm en vecka sen typ
När köpte du senast nya byxor? 3 veckor sen.
När var senaste gången du tände ett ljus? Halloween natten, hos min farmor.
När var du senast i skolan? 5 månader sen tror jag
När träffade du din pappa senast? Lördags

HAR DU NÅGONSIN...
Sovit i en annan säng? Ja det har jag
Sovit naken? Ja det har jag
Kört över hastighetsgränsen? Ja det har jag
Målat om ditt rum ? Öh ne tror inte de ,
Dansat framför en spegel? haha japp
Hoppat i en bil med folk du just träffat? Nee tror inte de
Varit i slagsmål? Japp
Smugit ur ditt hus? Ja en massa förr  :)
Haft känslor för någon som inte känt det samma? Ja
Blivit arresterad? Nej
Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar? Ja, jag har ju smugit ut ?
Varit förälskad i en granne? Nej
Struntat i skolan för att göra något roligare? Vem har inte de?
Sett någon dö? Nej, och tack gud för det.
Varit på ett plan? Ja
Kysst en bild? Haha de har jag säkert
Sovit till tre? Japp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0