Big brown eye :)

Hejj hopp!

Nu sitter jag på jobbet.
Förlåt att jag säger det men jag tycker verkligen det stinker..
Det är så jävla långtråkigt att det finns inte!
Och fast jag idag bara jobbar 4 timmar känns det som en evighet!

Har nu jobbat i en timme och en kvart!
Idag har jag träffat mamma och mormor som båda tyckte jag såg skit annorlunda ut i bruna ögon!
Efter det följde jag med Daniel och handlade lite bas grejjer till hans hus..Aa en lugn dag..

Ringde Geten precis med... Men han svarade inte! :(
Antar väll att han e på ett ställe med hög musik lr nått!
Säkerligen full som ett ägg.. haha :)  Ifos ringde jag ju från skyddat nummer.
Men det ska väll inte spela någon roll. Får nog testa att ringa från min mobil sen..
Beacuse i really want to hear his wonderfull voice.. NOT haha...
Nee men det vill jag allt.


Hee nog för mig!
Ha de hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0