Åhh nej

Jag satt precis och titta igeom min blogg. Å jag skriver ju inget längre.. Inte ens vad jag gör på dagarna..
Bara mummlar en massa obegriplig gojja.. Ska försöka bättra mig, å lägga in mer bilder å så :)
Idag har jag ju i alla fall vart framme på stan.. Träffa Tess en sväng. Å mormor å morfar.. Å så klart mamma.

Har vart på möte.. Det sög :) Aja det va tvunget... Sen drog jag ju hem, å då va snyggoarbetaren redan borta :(
Sååå tråkigt.. haha jaja, sen tog jag ju mig en powernap som verkligen behövdes och nu ska jag gå till köket å laga mat..
För jag e något fruktansvärt hungrig...



nu är det inte långt kvar,
inte för jag har något att se fram emot..
Jag vill bara så gärna se dig.
Träffa dig.
kom hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0