Mina stora kärlekar

Hmm det känns som detta kommer bli ett långt inlägg men,
så får det bli. Vart ska man börja.
Tänkte skriva en rad eller två då =)
om min nära och kära. Så då kör vi . . .


Nadia: Hmm ja vi e ju sysslingar då som sagt, så igentligen har vi väll kännt varandra i evigheter. Men de va väll någon gång i 9:an som vi blev riktiga polers :) som hon skrevi sin blogg då så va ju anden i glaset våran grejj. Å faan va skraj jag va vissa gånger lr.. haha. Hon eller aa vi brukade ringa heta linjen när vi inte hade nått att göra men det va alltid Nadia som fick snacka för tro inte att jag vågade. Ställer alltid upp i vått och tort. Och vet att detta inte är en vänskap som försvinner med åren..
Nadia aka hooe..
Det är min underbara vän det.


Jessica: hehe detta är min kloka vän.. Henne ska man inte ringa till om man har gjort nått dumt, hehe då får man smisk.. haha nee då. Hon är den ärligaste jag känner och vill jag veta sanningen i nått e det bara ringa till henne.
Men haha hon har ju inte alltid vart så smart denna lilla bruden heller..
neej då hon va allt inne i fel ligor ett tag med.. Hmm undrar om hon kommer ihåg vad vi köpte på Jet mackan alla sena nätter en sommar.. haha vi e störda vi.. Har haft många roliga stunder med henne. Har jag fortfarande.
Min egna kaffe kompis aa fast inte längre iofs detta är ju nyttiga vännen då, so no moore coffe fore her..


Malin: dig har jag iofs bara kännt sen i 1:an men det känns fan som vi kännt varandra hela livet. Jag vet att du lyssnar alltid och även om du tycker jag tjtar om samma sak i tusen år tex. om en viss pojke så sitter du ändå och lyssnar. Och det vet du att det betyder en massa för mig.  Ja sen minns jag en roliga natt vi hade i källaren. haha.. jag och malin inknökade i en tvättmaskin.. Va e de för fel på oss. Och en rolig morgon på din balkong. Yeeah you know what i meen.. haha.. du e söt du.. Määjlin.. Tycker om dig massvis..


Joakim: å du ska veta att jag är så glad att vi ugås igen. Du ska veta att så skojj som jag har när jag e med deig alltså.. shiiet.. Spelar ingen roll vad vi gör trivs jag alltid lika bra med dig.. Du fick mig till och med å garva till titanic för faan. Å du vet att you look good in youre new clothes. haha innan med alltså skulle bara poängtera kläderna.. haha.. Jaa du vet att jag gillar dig bäst :)


SABINA: vi har inte umgås nära alls länge om du fattar vad jag menar.. Men du är ändå en av mina bästa braiga vänner. Är skönt att kunna prata med dig.. Haha och du och jag nrukar kunna ha det riktigt roligt i skolan.. haha. du är kul att du måste va med mig annars e du ju helt själv elle rhur va det de va nu igen.. haha.. Kommer ihåg när vi va så fulla inne på stadt att vi nästan somna på toaletten och skällde på den stackars vakten som kom in.. Han vill ju inte världen nått ont.. haha.. Yeaah det va ju en kromad toa i  alla fall.. Du ska veta att jag gillar dig en massa. I like you alot :P


Therese: min älskade storsyster.. Hmm jag vet att vi ställer upp för varandra i vått och torrt.. Även om du e världens suraste ibland och världens grinigaste... haha jag tror det ligger i släkten alltså :P
Hmm vems sida tror du det kommer ifrån. haha.. Tycker om dig så mycket.. Du och Amber är mitt allt <3
Mest kärlek i hela världen ska ni ha.. Jag kommer ihåg när du tvinga mig å röka när jag typ 3 så jag blev helt grön i ansiktet.. Å när du skulle låtsas spotta på mig å du bara råka spotta mig rakt i ansiktet.. haha.. 
Och jag som jag var skvallerbytta bingbong bara.. haha sprang direkt till pappsen ..




Jag skulle ju igentligen göra ett eget inlägg om min famlij med de kommer en annan dag.. 
Så hoppas alla vänner läser nu då :)
Nee nu har jag brottom ska ju åka snart..
Bybye


NADIA
image365

JESSICA
image366

MALIN
image367

JOCKE
image368

SABINA
image369

TEHERESE
image370

AMBER
image371



Kommentarer
Postat av: sabina

Du ska veta att jag älskar dig massor med!fan va söt du är! jag vill och hoppas verkligen att vi kommer fprtsätta va vänner efter skolan och allt=P fan carro vi skulle ju ha barn sammtidigt=P haha kommer aldrig glömma en sån underbar vän som du! love u! /Sabina

2008-05-06 @ 00:01:30
URL: http://sabizle.blogg.se
Postat av: Malin

Åhh min älskar Caroline :) Du är ju helt underbar! Jag älskar dig massor

2008-05-06 @ 01:17:25
URL: http://www.malinlindblom.blogg.se
Postat av: Jocke

haha söt du är carro :) love !

2008-05-07 @ 20:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0