Utgång igen + resten av dagarna

jaa ni det har blivit en del festande det sista men men . efter studenten ska jag ta det lugnt ett tag så då gör det inget.
Vi gick til Stad jag och Nadia. Så skojj va det! i alla fall till en början. men men. I survive. Nadia med. Vi har ju våra supermagiska krafter. Lite tjafs hit å lite bråk dit..  men vi bor ju i lidköping så vad kan man räkna med. hm.
Kul kväll som slutade hos en mysig person.  En mycket mysig person. vad ska jag kalla han jag vet: det får bli Anonym

Igår hade vi bonnarunda med klassen.. Mycket trevligt var det allt.. käka en massa gott och drck tooo mutch.. Hell yeah.
Va la i stan vid 4 då jag vandrade hem till min kära flicka nadia svensk.. Idag har vi bara badat och solat i stormen.
Hm skulle ju ha träffat Anonym men han va trött så de får bli en annan dag! jag som ville.. jaja så kan det bli ibland..

Ikväll ska jag bara va här och våldgästa min babe å hennes far å slöa aset av mig.. så seg.
Imorgon ska jag testa balklänningen för sista gången.. Kolla hur jag ska ha håret på studenten och sen ska jag hem.
Äntligen ska jag hem å bara va.. Bara va med min mamma och min syster. Mysa med dom i hela 2 dagar.. sen e de ju äntligen STUDENTEN.. å det ska bli så skönt.. Ne nu ska vi äta chips.. Bara feta oss.
Hade bäst alla. Imorgon hörs vi igen för så kan jag uppdatera hemma..
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0