Uppe med tuppen

japp i morse va jag uppe tidigt... Jag och nadia...
Jag skulle ju till sjukan och kolla upp min onda fot...
Och faan va tid det tog.. Fick röntga och grejjer.. stackars mig.. ush..
Men det va ingen spricka i alla fall utan antagligen bara en klämd muskel..
eller bara å bara.. fattar ni hur ont jag har eller.. på riktigt till och med ... aj aj aj..
Hm så nu blir det inget jobb över midsommar.. Det är väll skönt på ett sätt men va fan..
Jag hade ändå ställt in mig på att jobba så nu hade jag lika gärna kunnat gjort de ..
Jag kommer förlora en massa pengar ju! skit... ska bara ta det lugnt på midsommar ändå
Och vila foten och det som jag ska..

Ikväll ska mina darlingar spela fotboll. Nadia och Tess hade vart skoj att titta men jag måste hem. Har inte vart hemma på tusen år nu! jaja så kan det bli..nee nu ska jag hitta på nått annat... Hade....
Byebye







Kommentarer
Postat av: matildäää

öhhh??!! de va fan de fulaste mina ögon någonsin skådat! Ta bort nu på momangen! Spana in dubbelhakan för sjöen! ajjjjj

2008-06-18 @ 17:44:35
URL: http://tildurochbergh.blogg.se/
Postat av: Zanna

blä för att röka inomhus

2008-06-18 @ 20:41:39
URL: http://zannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0